ТЕСЛЯ НАТАЛІЯ СЕМЕНІВНА
Спеціаліст ІІ категорії
Педагогічний стаж роботи – 7 років
Керівник гуртка з образотворчого мистецтва
ЧОМУ УЧАСТЬ У ГУРТКАХ ЗАВЖДИ ЦІКАВА ДЛЯ МАЛЯТ?
– навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому – цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;
– практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже – зацікавленість в навчанні;
– є можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;
комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;
керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).
Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, привносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.
Діти вчаться володіти техніками малювання: олівцями, фломастерами, гуашшю, аквареллю, крейдою, свічкою, пальцями, долоньками, кулачками, набризкуванням, ниткографією, ляпкографією, монотопією, соскою, зубною щіткою, пір’ям, листям, шкарлупкою, кришкою від банки, пінопластом, губкою, підошвою взуття, жмаканим папером, квачиком, мильними бульками, на зволоженому папері, губною помадою, клеєм ПВА, пластиліном, штампують різними матеріалами і створюють образи. Самостійно компонують малюнок на аркуші, знають усі кольори спектра.
Перш ніж створювати з дітьми за допомогою нетрадиційних технік чудові малюнки, Наталя Семенівна збагачує емоційно-чуттєву сферу вихованців, вчить їх естетичного бачення навколишньої дійсності. Сприяють цьому спостереження об’єктів та явищ довкілля, порівняння їх, милування природою рідного краю. А вже потім дає дітям змогу виразити свої почуття, проявити творчість у художній діяльності. Вчить дітей аналізувати мистецькі твори, визначати їхній емоційний настрій, висловлювати своє ставлення до них, характеризувати засоби художньої виразності, а головне – розуміти, що таке художній образ.
МАЛЮЄМО РАЗОМ З ДІТЬМИ